تولید محتوای صوتی

دیجی مارکنت با صدها گوینده حرفه‌ای در سراسر کشور، آماده ارائه خدمات تولید فایل صوتی به تمام افرادی است که می‌خواهند در کسب‌وکار خود بهترین باشند. با سفارش تولید محتوای صوتی در مقایسه با رقبای خود یک سروگردن بالاتر باشید.

محتوای صوتی یا پادکست چیست؟

پادکست مجموعه فایل‌های صوتی هستند که روی سایت بارگذاری می‌شوند و برای گوش دادن به آن‌ها باید به اشتراک آن سایت دربیایید. به‌عبارت‌دیگر پادکست تعدادی فایل صوتی (نه یک فایل) است که باید برای شنیدن آن مشترک شوید.
البته امروزه پادکست تعریف عمومی‌تری به خود گرفته است. به مجموعه فایل‌های صوتی گفته می‌شود که در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند. دیگر لازم نیست برای شنیدن آن‌ها مشترک شوید.
محتوای صوتی به هر فایل صوتی می‌گویند که بتوان با نرم‌افزارهای پخش‌کننده صدا و شبکه‌های اجتماعی مانند پیام‌رسان‌ها آن را گوش داد. پادکست و محتوای صوتی دیگر تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و حتی به جای هم به‌کار می‌روند.

 

مزایای تولید محتوای صوتی یا پادکست

محتوای صوتی مزایای بسیاری دارد. به همین دلیل بیش از قبل موردتوجه قرار گرفته و هر شخصی که در حوزه وب در حال فعالیت است، حداقل یک‌بار سفارش تولید محتوا صدا داده است.
مهم‌ترین مزیت محتوای صوتی سرعت انتقال مطالب به مخاطب و راحتی در استفاده از آن است. از دیگر مزایای فایل‌های صوتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• استفاده آسان نسبت به محتوای متنی
• اثرگذاری بالا روی مخاطب در مقایسه با محتواهای متنی و اینفوگرافیک
• امکان گوش دادن به آن در هر زمان و هر موقعیتی
• تاثیر بیشتر روی سئو سایت
• انتشار سریع و آسان در شبکه‌های اجتماعی


محتوای صوتی در چه مواردی و کجا استفاده می‌شود؟

کاربرد محتوای صوتی

• تبدیل محتوای متنی سایت به فایل صوتی برای بهبود رتبه سایت
• انتشار محتوای صوتی در شبکه‌های اجتماعی برای جذب مخاطب
• تبدیل کتاب به فایل صوتی
• انتشار آموزش‌ها و سخنرانی‌های خود به صورت صوتی
• جهت استفاده در پیام تلفنی، اپلیکیشن و پخش در برنامه‌های تلویزیونی و تبلیغاتی

اثر تولید فایل صوتی بر سئو سایت

با تولید پادکست جایگاه سایت خود را در نتایج گوگل افزایش دهید. زیرا گوگل به محتواهای صوتی نیز امتیاز می‌دهد. براساس آخرین اخبار از تیم پادکست گوگل، به‌زودی در جستجوهای گوگل پادکست هم مانند ویدئو نمایش داده می‌شود.
بهتر است در هر صفحه سایت‌تان و پست‌های شبکه اجتماعی یک فایل صوتی تولید و قرار دهید. تولید پادکست به چه تجهیزاتی نیاز دارد؟
برای تولید محتوا صدا به میکروفن باکیفیت و نرم‌افزارهای ویرایش صدا نیاز دارید. نقش یک گوینده خوش‌صدا و باتجربه که آموزش این کار را دیده باشد، بسیار مهم است. ممکن است حین ضبط صدا با مشکلاتی مانند سروصدای محیط اطراف هم روبه‌رو شوید. به همین دلیل بهتر است از یک تیم مختصص در این زمینه کمک بخواهید که بدون دردسر و با هزینه کمتری محتوای دلخواه‌تان را آمده کند.

سفارش تولید محتوای صوتی

فراموش نکنید تولید پادکست باکیفیت که بتواند تاثیرگذار باشد، به افراد حرفه‌ای نیاز دارد. تیم دیجی مارکنت با استخدام صدها گوینده حرفه‌ای و باسابقه در حوزه تولید محتوا صدا موفق به تهیه و انتشار بیش از هزار فایل صوتی در حوزه‌های مختلف شده است.
تجهیزات باکیفیت و کاملا حرفه‌ای، ضبط صدا توسط بهترین گوینده‌ها در استودیو از مزایای سفارش تولید محتوا توسط تیم متخصص دیجی مارکنت است.

پس همین الان برای ثبت سفارش اقدام کنید.
 

 
 
تماس فوری