مشاوره شبکه‌های اجتماعی

دیجی مارکنت باسابقه سال‌ها فعالیت در حوزه سوشال مدیا، تجربه مشاوره به ده‌ها کسب‌وکار موفق را در کارنامه خود دارد. با توجه به اینکه امروزه بیش از ۹۱ درصد برندها در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند و کاربران بسیاری عضو این شبکه‌ها هستند، بهره‌مندی از خدمات مشاوره شبکه‌های اجتماعی نیاز ضروری هر کسب‌وکار آنلاین است.

خدمات مشاوره شبکه‌های اجتماعی چیست؟

اگر قصد ورود به تجارت آنلاین را دارید یا می‌خواهید کار خود را گسترش دهید، راه اندازی شبکه‌های اجتماعی یک امر ضروری است. بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی دانش و تجربه کافی برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی را ندارند. به همین دلیل اغلب به تبلیغات روی می‌آورند و سرمایه خود را به هدر می‌دهند. حضور یک مشاوره آگاه و مطمئن، از اتلاف وقت و بسیاری از هزینه‌ها جلوگیری خواهد کرد.
مشاوره شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکار شما مناسب‌ترین گزینه را برای ارائه خدمات یا فروش محصولات انتخاب می‌کند. بعد از تعیین هدف و استراتژی، بر اجرای صحیح آن نظارت می‌کند و با تجزیه و تحلیل آمار و رفتار مخاطبان شما راهکارهایی برای بهبود ارائه می‌دهد. با بررسی روند پیشرفت شما، فرصت‌های جدید را برای برندسازی در اختیارتان می‌گذارد.

 

چرا خدمات مشاوره سوشال مدیا دیجی مارکنت استفاده کنم؟

با توجه به موقعیت بالای شبکه‌های اجتماعی بین کاربران، دیجی مارکنت از مشاوران و کارشناسان مجرب و حرفه‌ای برای ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی استفاده می‌کند. خدمات مشاوره سوشال مدیا در دیجی مارکنت شامل موارد زیر است:
• انتخاب شبکه اجتماعی مناسب برای کسب‌وکار شما
• تعیین بازار هدف و استراتژی متناسب با کسب‌وکار شما
• برنامه‌ریزی برای اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت
• آنالیز رقبا و تجزیه‌وتحلیل کار به‌صورت دوره‌ای و روزانه
• ارائه راهکارهایی برای تولید محتوای هدفمند و جذب مشتری
• ارائه روش‌های کاربردی برای تبدیل مخاطب به مشتری وفادار
• ایجاد رابطه‌ای مؤثر با مخاطب و بهبود کیفیت و سرعت پاسخ‌گویی
• برندسازی و معرفی کسب‌وکار شما به مخاطب خاص

دیجی مارکنت شما را در مسیر رسیدن به هدف و موفقیت در کسب‌وکارتان کمک می‌کند. با مشاوره شبکه‌های اجتماعی در زمانی کوتاه به نتایج مطلوبی دست پیدا خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تلفنی در ارتباط باشید.
 

 

سوالات متدوال

تبلیغات هم جزو خدمات شبکه‌های اجتماعی است؟

تبلیغات بخشی از دیگر از خدماتی است که ما در دیجی مارکنت به صاحبان کسب‌وکارها ارائه می‌دهیم. خدمات شبکه‌های اجتماعی شامل مشاوره، تدوین استراتژی و تقویم محتوا، تولید محتوای هدفمند، آنالیز رقبا، تجزیه‌وتحلیل آمار و… است. 

من به‌تازگی کسب‌وکارم را در اینترنت راه‌اندازی کردم. کدام شبکه اجتماعی برای من مناسب است؟

انتخاب شبکه اجتماعی مناسب برای هر کسب‌وکاری متفاوت است؛ اما با توجه به تعداد بالای کاربران اینستاگرام، می‌توانید با برنامه‌ریزی و تولید محتوای باکیفیت در اینستاگرام برندسازی کنید. 

آیا فقط مدیریت شبکه اجتماعی کافی است؟ به راه‌اندازی سایت نیاز نیست؟

شبکه‌های اجتماعی یک فرصت طلایی برای معرفی محصولات و خدمات شما و ایجاد نیاز برای مخاطب است؛ بنابراین باید در کنار سایت، از شبکه‌های اجتماعی هم استفاده کنید؛ اما سایت بستری امنی را برای خریداران فراهم می‌کند و موجب اعتماد و اطمینان آن‌ها به برند شما می‌شود.

 

 
 
تماس فوری