راه اندازی و مدیریت شبکه‌های اجتماعی

دیجی مارکنت ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ، با برنامه‌ریزی، تجزیه و تحلیل و تولید محتوای هدفمند در شبکه‌های اجتماعی نام تجاری شما را برند می‌کند. مدیریت شبکه‌های اجتماعی یک فرآیند تخصصی است که اگر به‌طور صحیح انجام شود، قادر است کسب‌وکار شما را به درآمد بالایی برساند.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی چیست؟

همان‌طور که گفتیم، مدیریت شبکه‌های اجتماعی یک فرآیند است که به هدف، برنامه‌ریزی و آنالیز مداوم نیاز دارد. یک مدیریت صحیح به تعاملات مؤثر با مخاطبین هدف منجر می‌شود. تعامل شما با مخاطب و جلب اعتماد آن هدف اصلی بازاریابی به این روش است. با تولید محتوا به‌صورت کاملاً هدفمند، قادر خواهید بود محصولات یا خدمات خود را به فروش برسانید.

 

خدمات شبکه های اجتماعی در دیجی مارکنت

تدوین استراتژی شبکه های اجتماعی

هر کسب‌وکاری با هدف سودآوری راه‌اندازی می‌شود. ولی برای رسیدن به این هدف باید یک نقشه راه داشته باشید. این نقشه راه به شما کمک می‌کند تا به مسیر اصلی برگردید. برای فروش محصولات و ارائه خدمات‌تان باید حس اعتماد در مشتری ایجاد کنید.
تدوین یک استراتژی موفق، در طول مسیر به شما یادآوری می‌کند که چه محتوایی را در چه زمانی و برای چه کسی تولید کنید. هم‌چنین بازار هدف کسب‌وکار شما چه افرادی هستند. دیجی مارکنت با تعیین استراتژی و تقویم محتوا شما را در رسیدن به هدف نهایی‌تان یاری می‌کند.

تولید محتوا

محتوا، مهم‌ترین ابزار ما در راه اندازی شبکه‌های اجتماعی است. بعد از تعیین استراتژی، یک محتوای خوب که با توجه به نیاز مخاطب تولید شده باشد، قادر است مخاطب را به مشتری وفادار تبدیل کند.

آنالیز رقبا

تیم دیجی مارکنت گزارشی از عملکرد شما در شبکه اجتماعی تهیه کرده و با بررسی شاخص‌ها، تحلیل داده‌ها و آمار نقاط قوت و ضعف شما را در محتواهای منتشرشده، تعامل با مخاطب و تعداد دنبال کنندگان پیدا می‌کند.
آنالیز رقبا باعث می‌شود شما روی ضعف‌های آنان تمرکز کنید و از آن برای خود سکوی پرشی بسازید. دلیل موفقیتشان را بررسی کنید و ایده‌هایی خلاقانه برای آینده کسب‌وکارتان طراحی نمایید.

ادمین حرفه‌ای

تعامل با مخاطب حس خوبی از برند شما در او ایجاد می‌کند. پاسخ‌گویی به نظرات و سؤالات آن‌ها، انتشار محتوا در زمان‌بندی مشخص و مشاوره از وظایف یک ادمین اختصاصی است.


چرا مدیریت شبکه‌های اجتماعی‌ام را به دیجی مارکنت بسپارم؟

اگر برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی خود برنامه‌ای ندارید، دست نگه‌دارید. این ابزار قدرت‌مند، یک فرصت فوق‌العاده برای برندسازی کسب‌وکار شماست. به کمک افراد متخصصی که در تیم دیجی مارکنت حضور دارند، مسیر کم‌هزینه‌تری نسبت به سایر روش‌های بازاریابی برای رشد کسب‌وکارتان طی می‌کنید. کارشناسان ما در واحد پشتیبانی، آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند.
 

 

سوالات متدوال

از کدام شبکه اجتماعی برای کسب‌وکارم استفاده کنم؟

انتخاب شبکه اجتماعی مناسب به بازار هدف شما بستگی دارد. اگر به دنبال صاحبان کسب‌کارهای دیگر هستید، لینکدین گزینه بسیار خوبی برای شماست؛ اما به‌طورکلی با توجه به استفاده روزافزون از اینستاگرام این شبکه اجتماعی بستر خوبی برای ارائه خدمات یا محصولات شما فراهم کرده است.

چگونه بازار هدفم را مشخص کنم؟

برای تعیین بازار هدف ببینید چه کسانی از محصولات یا خدمات شما استفاده می‌کنند. برای راهنمایی بیشتر، با کارشناسان ما در دیجی مارکنت در ارتباط باشید.

چگونه برای شبکه اجتماعی‌ام محتوای خوب تولید کنم؟

تولید یک محتوای خوب و باکیفیت یک کار تخصصی و زمان‌بر است. برون‌سپاری محتوا به افراد حرفه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر از زمانی است که برای یادگیری و تولید محتوا می‌گذارید. دیجی مارکنت خدمات تولید محتوای یونیک و اختصاصی به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد.

 

 
 
تماس فوری